понеділок, 11 серпня 2014 р.

Перевернуте навчання

 
Зображення з сайту http://elnik.kiev.ua 
 Вперше про перевернуте навчання та перевернутий клас я почула на вебінарі в Дистанційній Академії
ELNIK. Ми розібрали не тільки основні принципи та користь від перевернутого навчання, а також :        
·         деякі наукові дослідження по застосуванню перевернутого навчання
·         відгуки вчителів (дослідження)
·         дослідження по результатах використанні перевернутого навчання
    Перевернутий клас (англ. flipped classroom) - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо. Принцип був запропонований у 2007 році учням Вудландської школи в штаті Колорадо (США) двома вчителями природничих наук - Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом. Вони почали створювати короткі відеоподкасти з матеріалами лекцій, які учні мали переглядати вдома. Уроки ж присвячувались лабораторним роботам, а також відповідям на питання від учнів.
У чому ж суть?
Учень отримує знання тоді, коли йому зручно, а не тільки за умови появи на уроці. Це може бути і відео, завантажене на смартфон чи планшет, аудіолекція, завантажена на плеєр.
Учень засвоює матеріал у своєму темпі, може подивитися відео або прослухати аудіо стільки, скільки вважає за потрібне, зробити паузу для конспекту або простого сприйняття нової інформації.
Формат індивідуальних консультацій з учителем допомагає дітям позбутися фрустрації і страху не зрозуміти новий матеріал. Це також допомагає вчителю бачити прогрес і рівень розуміння кожного окремого учня.
На уроках час не витрачається на виклад нового матеріалу, завдяки чому створюється більше можливостей для застосування знань.
Про цей принцип навчання можна прочитати тут і тут.

Пропоную переглянути відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар