Зображення з сайту http://elnik.kiev.ua |
·
деякі наукові дослідження по застосуванню
перевернутого навчання
·
відгуки вчителів (дослідження)
Перевернутий клас (англ. flipped classroom)
- принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями
відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань,
вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні
консультації вчителя тощо. Принцип був запропонований у 2007 році учням
Вудландської школи в штаті Колорадо (США) двома вчителями природничих наук -
Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом. Вони почали створювати короткі
відеоподкасти з матеріалами лекцій, які учні мали переглядати вдома. Уроки ж
присвячувались лабораторним роботам, а також відповідям на питання від учнів.
У чому ж суть?
Учень отримує
знання тоді, коли йому зручно, а не тільки за умови появи на уроці. Це може
бути і відео, завантажене на смартфон чи планшет, аудіолекція, завантажена на
плеєр.
Учень засвоює
матеріал у своєму темпі, може подивитися відео або прослухати аудіо стільки,
скільки вважає за потрібне, зробити паузу для конспекту або простого сприйняття
нової інформації.
Формат
індивідуальних консультацій з учителем допомагає дітям позбутися фрустрації і
страху не зрозуміти новий матеріал. Це також допомагає вчителю бачити прогрес і
рівень розуміння кожного окремого учня.
На уроках час не
витрачається на виклад нового матеріалу, завдяки чому створюється більше
можливостей для застосування знань.
Пропоную
переглянути відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар