вівторок, 23 травня 2017 р.
неділя, 21 травня 2017 р.
Використання QR-кодів на уроках

На сучасному етапі ефективною технологією, яку можна використовувати в навчально-виховному
процесі, є технологія QR-кодів. Ця технологія проста у використанні та не вимагає
від учителя великих затрат часу при підготовці до уроку.
На будь-якому уроці QR-коди
можна використовувати на різних етапах: від формулювання мети до домашнього завдання. Учнів можна залучати як
до індивідуальної діяльності, до роботи в парах, групах. Види роботи залежать
від кількості гаджетів, що їх може використати вчитель на уроці (мобільні
телефони, планшети).
QR-коди можна використовувати і в електронному вигляді і у
вигляді роздаткового матеріалу.
На даний час існує
багато сервісів, що дозволяють згенерувати такий код, зберегти його на комп’ютері, роздрукувати. Наприклад,
російськомовний On-line сервіс для
створення QR-коду http://www.qrcoder.ru дозволяє закодувати текст, посилання на сайт, візитку, sms-повідомлення тощо. Зручний у використанні сервіс http://goqr.me/. Для зчитування кодів є багато програм. Наприклад, для
смартфонів https://play.google.com/store/apps/details?id=la.droid.qr.
QR-коди можна використовувати і в електронному вигляді і у
вигляді роздаткового матеріалу.
четвер, 13 квітня 2017 р.
неділя, 5 лютого 2017 р.
Правильні многогранники
Prezi.com - це веб-сервіс, за допомогою якого можна створювати інтерактивні мультимедійні презентації з нелінійною структурою. Щоб створити таку презентацію потрібно перейти за посиланням:
https://prezi.com .
На сайті потрібно зареєструватися. Надалі, після входу, ви потраплятимете у свій особистий кабінет, в якому зберігатимуться створені вами презентації. Їх можна буде поширювати, скачувати, редагувати.
Це приклад презентації, створеної у Prezi.com.
неділя, 30 жовтня 2016 р.
Створення теги слів
Cервіс https://tagul.com/ дає можливість організації інтерактиву під час уроку. Даний веб-сервіс дає можливість створити хмару слів з тексту, введеного користувачем або з веб-сторінки з адресою.
Можливості використання хмари слів на уроці різноманітні:
- перевірка термінології за словами в хмарі;
- скласти розповідь, використовуючи слова з хмари;
- записати тему уроку, яку учні повинні прочитати;
- записати питання на яке учні повинні будуть дати відповідь наприкінці уроку. Пропоную переглянути свою "Хмаринку чотирикутників",яка створена у даному сервісі за посиланням http://bit.ly/2fk5hTX
понеділок, 26 вересня 2016 р.
"На вічнім шляху до Остроградського"
У 2016 році виповнюється 215 років з дня народження видатного математика відомого на весь світ – М.В. Остроградського. З нагоди цієї події учні 9-Б класу побували на тематичній екскурсії «На вічнім шляху до Остроградського» у с. Пашенівка Козельщинського району, де відвідали могилу Михайла Васильовича, місце, де знаходився склеп сім’ї Остроградських. Також побували на екскурсії у музеї Остроградського М.В., що в Хорішківській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Підписатися на:
Дописи (Atom)